: :pesan pada DIRI tabahkan hati kuatkan semangat, pesan pada HATI kukuhkan IMAN banyakkan ZIKRULLAH, pesan pada NALURI jangan mengeluh & kecewa, tiada daya & rezeki melainkan dari ALLAH: :

kepulangan & Lebaran  

Posted by: an-Nisa` in

"anak muda dirantauan
semuanya pulang ke desa
ibu & ayah keriangan
bersyukur tak terkira"

Lagu raya dh mula kedengaran, Rindu plak kat umah, xsabarnya nk blk kg jupe mak n abah....tiket dh beli awal2 lg...tggu kepulanganku 16/9 ni...nak berbuka pose kat umah, smpat la pose 2 3 hari kat umah nnti..mak masak sedap2 tau...hehe..acik jgn jeles akak balik umah dulu nge abe anas, msti mak masak sedap2 blako (ayat nk wt acik jeles hehe)...

teringat plak kat biskut raya, smpat x nk wt...., biasanya wat kek coklat jer, malam raya pun smpat wat...


~Kek Coklat~

ni la rupenya kek coklat yg penah wt tp yg ni wt special utk walimah sahabatku.


~Short Bread~

ni antara biskut raya tersedap penah mkn selain tart nenas kesukaanku...



~Tart Nenas~

tp skrg mcm2 biskut dh ada kat pasaran...bg ana la, biasanya biskut xlayan sgt dh..klu kacang2 or kerepek lg sedap hehe..tul x?? tepuk dada tanya selera.

This entry was posted on 12:34 PM and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 komen ikhlas dari kamu

Post a Comment